o blogu

Ten blog zostaje zawieszony.
Zapraszam na www.styl-in-msp.blogspot.com Ten blog jest prowadzony przez założycielkę Maja_19991 oraz mnie :P

wtorek, 4 października 2011

Konkurs

Siemqa sorki że tyle nie pisałam ale wiecie szkoła szkoła i jeszcze raz szkoła. Dobra nie będę gadać o szkole bo to blog o MSP. A więc przejdę do rzeczy. Postanowiłam ze zrobię konkurs w którym będziecie mogli się wykazać artystycznie. Konkurs polega na napisaniu wierszyka na temat MSP. Aby wziąć udział w tym konkursie musisz oglądnąć mi film pt." z życia Fridy cz. 3" i zostawić komentarz, a następnie wysłać wierszyk na e-mail Frida152@wp.pl lub na moją pocztę na MSP
A teraz to co bardzo lubicie czyli nagrody:
1 miejsce: oglądnięcie 10 filmów, 4 grafy i prezenty z listy do 500 sc.
2 miejsce: oglądnięcie 6 filmów, 2 grafy i prezent z listy do 350 sc.
3 miejsce: oglądniecie 3 filmów, 1 graf i prezent z listy do 250 sc.
Sądzę że konkurs się podoba ok to tyle narka.
PS: Konkurs trwa do 28 października

Brak komentarzy: