o blogu

Ten blog zostaje zawieszony.
Zapraszam na www.styl-in-msp.blogspot.com Ten blog jest prowadzony przez założycielkę Maja_19991 oraz mnie :P

wtorek, 25 października 2011

Różne rzeczy

Hej wam j na chwile wiecie trzeba się uczyć, a w dodatku jutro mam spr. z matmy. całe szczęście nie muszę się nim martwić bo z matmy jestem dobra. Ok to teraz o msp i blogu.
1.Jest nowy nagłówek. Dziękuję za zrobienie go przez moją koleżankę z msp 1maksi ( jej blog 1maksi.blogspot.com).
2. Do 28 października trwa konkurs wiec radzę się pośpieszyć narazie mam chyba tylko 1 lub 2 prace wiec nie chcę żeby tylko te osoby dostały nagrody. jeśli weźmiesz udział to pierwsze miejsce możesz mieć właśnie ty. :)
3.Notki będę mogła pisać przeważnie w piątki wieczorem, soboty i niedziele rzadziej w inne dni.
4. Nie działa mi msp więc nie mogę wam w niczym dziś pomóc, może jutro będzie działać.
5. Mam zamiar zrobić nowe tło, więc prawdopodobnie w niedługim czasie będzie.
Ok to tyle nrq.

Brak komentarzy: