o blogu

Ten blog zostaje zawieszony.
Zapraszam na www.styl-in-msp.blogspot.com Ten blog jest prowadzony przez założycielkę Maja_19991 oraz mnie :P

piątek, 28 października 2011

Wyniki konkursu

Hej. Ok do dzisiaj był termin mojego konkursu. Bardzo się zawiodłam na was, gdyż w moim konkursie wzięła udział tylko 1 osoba. a więc ona dostanie nagrodę za 1 i cześć 2 miejsca. czyli dostaje :
- na prezenty 650 sc,
-7 grafów,
-oglądnięcie 13 filmów.
Osobą która wygrywa te rzeczy jest SZPROTE140700, proszę ją o skontaktowanie się ze mną w najbliższym czasie w sprawie odebrania nagrody, a to jej wierszyk :

Gdy na polu byłam,
Bardzo sie nudzilam.
Poszlam  wiec do domu
Przed komputer siadlam.
Tam w msp grac zaczelam
Spotkalam przyjaciól,
Porobilam filmy,
Kasy zarobilam
I wierszyk ten oto stworzyłam.

OK to tyle nrq

Brak komentarzy: